Idol pizza & fina vänner

2010-10-02 @ 21:18:55

Igår tog Vilma och jag en promenad med våran fina vän Lina, en långpromenad runt Stångån :)
På kvällen åkte Vilma, Mackan och jag till Emma och Mackan.
Där åt vi pizza tittade på Idol och umgicks med Emma, Mackan, Hanna, Mange, Tobbe & Åsa.
Ett gäng fina vänner :)

Idag började jag dagen med ett body pump pass, lika skönt som alltid :)
När jag kom hem så hann jag hoppa in i duschen sen va det dags att skjutsa Mackan till Skogsvallen. Lagfest med fotbollslaget stod på hans schema....får se när han trillar in genom dörren?!
Så Vilma och jag har haft en heldag idag. När vi skjutsat Mackan så tog Vilma och jag en härlig höstpromenad,  och sen en liten tur på stan.
 Där sprang vi på Fam Forsberg som bjöd upp oss på fika, finare grannar får man leta efter!




Annars har jag mest försökt att få en lite smågrinig dotter att sova....skam den som ger sig :P
Innan det blev kolsvart ute så va vi ute på en liten kvällspromenad.
Har känt mig lite ur fas de senaste 3 dagarna, trött, ont i huvudet, orkeslös, nedstämd...
vet inte riktigt vad det är?!
Kanske är det 3 månaders ryckig sömn och att jag känner mig stressad mest hela tiden som har satt sina spår..
Det ska bli sablars skönt nu när Mackans fotboll har uppehåll ca 1 månad.
Nu är det "bara" jobb sen är det visst nåt jobbmöte och nån hjärt&lungräddningskurs...
Annars hoppas jag att få ha honom på hemmaplan :)


Kommentarer

Postat av: Sis

Kan lova dig att det är mammastressen/deppen som gör sig lite påmind, det ÄR skittufft(sömn&stress värsta bovarna)jag minns att jag mådde likadant runt tre månader dära. Det allra viktigaste är att man talar om för sin respektive att man känner så. Men allra allra viktigast är att man inte åker på att dra ett ensamt lass, vara själv långa dagar finns det inget kul med.

Du är bäst!

puss

2010-10-03 @ 11:14:43
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback