Inget är som mors bak

2010-10-26 @ 20:47:55

Mötte ju upp Hanna & Åsa på eftermiddagen för en höstpromenad runt ån, kanonskönt och jätteskoj o träffa tjejerna :)
När vi kom hem så fick jag ett bakryck och slängde ihop lite kolakakor och chokladbollar *mumsfilibabba*
Nu sitter jag här i min ensamhet, Vilma sover sen 30 min tillbaka och Mackan åkte iväg på fotbollsträning vid 19.00 och är inte hemms förns 22:30-22:45...Gissa hur mycket jag längtat efter denna dag, då fotbollen drar igång :P
Idag ringde prästen som ska döpa Vilma, så nästa tisdag ska vi träffa honom.
Jag känner att det är mycket i mitt huvud just nu: Bvc, babysim, dop, jobb m.m men allt är nedskrivet i kalendern så förhoppningvis ska jag inte glömma nåt...haha
Gudars vad jag ser fram emot när Vilma börjar äta barnmat (vilket är ganska snart) det går bra och amma men ibland är det lite stök och bök men det som är jobbigast är att jag håller på att försvinna :(
Innan jag blev gravid så vägde jag 50-51kg, vägde 60kg i nionde månaden nu är Vilma 4 månader om 1 vecka och jag är nere på 48,2kg :( 
Så hoppas att jag går upp i vikt när jag slutat amma!

Näe, nu ska jag smaka mina kolakakor & chokladbollar ;)


Kommentarer

Postat av: Hanna

Blev du inspirerad av Mangans bakande? :-) låter smaskens..

2010-10-26 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback