Premiärdopp

2010-10-24 @ 17:25:39

Liten update om vad vi haft för oss i helgen.
I lördags började jag dagen med ett body pump pass, la på mer vikter på benlåten (den du sarah :P haha men det va tomtens fel....)
Sen hem och duscha, äta lite sen iväg och titta på Mackan som med sina Hawaii hotboys spelade innebandymacth.
Fina Lina sällskapade oss på läktaren, himla trevligt :) Tyvärr hjälpte inte vårt hejjande för de förlorade...
Direkt efter matchen styrde vi bilen mot Maxi-storhandling-...jisses vad vi handla men blev billigare än vad vi trott, nåt positivt iallafall ;)
På kvällen blev det tacos och soffmys.

Kvällsbus med pappa:


Idag var vi på babysim för första gången, så stolt över min tjeja. Inga tårar, inget gnäll! Men hon tog en liten powernap i Mackans famn under genomgången men så fort vi kom ner i vattnet så va det full fart på henne :) Supermysigt! Ser fram emot nästa söndag redan. (I december sen jobbar jag typ varje helg så då blir det inget babysim för min del :( ....)


Man blir lätt lite trött i ögat efter all plask och lek ;)


Efter vi varit på babysimmet så åkte vi ut till Björkeberg på husvisning, huset va lite för litet tyvärr.
Nu är Mackan iväg och byter till vinterdäck på vår bil, Vilma ligger och sover på vår säng och jag pysslar och plockar lite här hemma.

Imorgon ska jag till frisören!!! Yay :)


Kommentarer

Postat av: Nicke

Men majja det är vilma som ska plaska o leka inte du !!! ;)

2010-10-24 @ 18:58:38

Postat av: Sarah

Heja Maria! Duktigt med att lassa på på benlåten!

2010-10-25 @ 10:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback