Simsalabim äpplekaka

2010-10-19 @ 20:17:11

Alarmet på mobilen ringde vid 8:30, vaknade och stängde av det. Efter att ha varit uppe x-antal gånger inatt och stoppad in nappen så var morsan trött när alarmet ringde.....Men som tur va vaknade jag strax innan halv tio. Klockan 11:00 skulle vi va på Simsalabim för ett informationsmöte angående babysim.
Som tur va så kom Mackan hem vid 10:30 och skjutsade oss dit.
När mötet var slut, badbyxorna inhandlade och kursavgiften betald så åkte Mackan tillbaka till jobbet och jag och Vilma tog en regning promenad hem.
Efter att både Vilma och jag ätit lite lunch så gick vi upp till syrran & Skorpan i trappuppgången bredvid och lekte lite och åt en supergod äpplekaka som syrran bakat :)




Just nu är Mackan på innebandyträning, jag och Vilma tittar på Sveriges skönaste familjer eller vad det heter.
När Mackan kommit hem och Vilma sover så ska vi äta lite fruktsallad och titta på Veckans brott, ska ju handla om dubbelmordet i Linköping.


Kommentarer

Postat av: NickeG

Säg åt mackan att lägga av med den där skit sporten nu ;)...

2010-10-19 @ 21:17:41

Postat av: Maria

Hahah är det så att det är någon som är lite avundssjuk kanske :P

2010-10-21 @ 10:55:04
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback