Helgen som varit...

2010-10-10 @ 21:20:44

I lördagsmorse vid 10-tiden hojjade jag ner till Feelgood för ett Bodypump pass. :) La på mer vikt på rygg! Yay!!
Mackan och Vilma tog en runda på stan och mötte upp mig när mitt träningspass var slut.
Hem och duscha, sen styrde vi bilen mot Norrköping för att fira min mormor som både fyllde år och hade namnsdag.


När vi åkte från mormor åkte vi förbi Babyland (vi fick ett presentkort på 500:- där när vi köpte vår barnvagn)men vi hittade inte det vi sökte....så vi åkte vidare till Candyland och köpte MASSOR godis :P
Sen styrde vi bilen mot Holmetorp och hälsade på Vilmas farmor & farfar.
De håller på att byta dräneringsrör så det va full fart där ute...Mackan hjälpte till med ett spadtag.
Vi fick med oss äpplekaka och jättefina rosor som luktar kanongott hem!!

På kvällen mumsa vi på allt godis vi köpt och spelade lite wii.
Vilma slocknade strax innan 21 så vi ett lite egentid och slappade i soffan :)

Imorse...tidigt imorse åkte Mackan ut till sina föräldrar för att hjälpa sin pappa.
Vilma och jag sov ett tag till men vid 08:15 ville Vilma gå upp.
Annars så har vi haft tvättstugan, tagit en sväng på stan, åkte till Landerydskyrka för att titta inne i den men det va inte öppet trots att det stod att det va öppet mellan 11-16 och vi va där 15:15 *surt....* Men vi får helt enkelt åka ut dit igen.

När vi kom hem slängde vi ihop en pizza och bjöd ner syster och skorpan :)


Kommentarer

Postat av: Angelica

Ni får flytta hit och bli grannar med oss! Tackar inte nej till lite pizza ;)

2010-10-11 @ 10:58:38
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Maria

Angelica: Hahaha det skulle ni allt bra vilja va ;)

2010-10-11 @ 11:55:48
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Nicke

allså mackan är verkligen en riktig man :) han kan allt han!! ta ett spadtag bara sådär? ;)



nu när jag vart sugen på pizza så kommer jag skylla på dej majja så du vet !...om carro frågar vems påhitt de va?!



saknar er lite med....länge sen nu..

2010-10-11 @ 15:21:10

Postat av: Maria

Visst vettu, en riktig karl är vad han är :P Du får säkert gå kurs hos honom om du vill Nicke ;)

Haha, det va inte bara sådär, det låg mycket tankeverksamhet bakom det där spadtaget :P

jaja, skyll på mig bara, det brukar du la göra ...;)

Men vad gullig du är, vi saknar ju er också!

2010-10-11 @ 19:23:49
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback