Lite kvällsbloggning

2010-10-14 @ 21:44:42

Har tappat suget för o blogga senaste dagarna, tänkte skriva att det inte hänt så mycket sen sist men det händer alltid nåt skoj varje dag :)
Men ska försöka plita ner några rader om vad som hänt sen sist.
I tisdags så rullade systeryster och jag ner barnvagnarna på stan en sväng, vad skulle vi göra om stan inte fanns :P haha Tittade in på Fräcka Fröken en sväng för att ge Skorpis lite mellis. Vilda Vilma va inte alls på humör för att fika utan va lite ilsken. Vet inte om det va för att Skorpan fick banan och inte hon ;)
Igår så gick jag och Vilma ner en snabb sväng på stan och inhandlade denna fina overall.
Vilma fick pengar av snälla farmor och farfar för att köpa overallen.! Tack snälla!!

På eftermiddagen plockade vi upp Vilmas morfar och åkte till Norrköping en sväng.
Vi åkte förbi min morfars grav och min farmor och farfar vid minneslunden och tände ljus och la dit en blomma.
Sen åkte vi förbi min mormor på vägen hem.
Mackan tyckte det va tokskönt att vi inte va hemma när han kom hem från jobbet :P heheh
Han hade egentid i 3 timmar...3 timmar att leka med sin nya Iphone 4 :P Som ett barn på julafton! Mer behöver jag väl inte säga...hehe
Idag har vi varit lata, varit inne och lekt och myst nästan hela dagen.

Men vi pallrade oss ut på eftermiddagen och gick upp till Ica och sen gick vi och mötte Markus som va på väg hem från jobbet så lite frisk luft har vi allt fått idag.
Just nu ligger Vilma och sover, Markus leker med sin Iphone 4 och jag bloggar och har tvättstugan.
Jag ser fram emot morgondagen för då ska vi mysa med min fina syster och Skorpan! :)


Kommentarer

Postat av: Anna

Fan va fin du är Vilmer!! Jättefin overall!

2010-10-15 @ 11:11:11
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Nicke

du har ingen sådan där overall till övers ;) ?

2010-10-15 @ 11:56:55

Postat av: Maria

Syrran: Vilmer hälsar att du också är fin ;)



Nicke: Tyvärr finns den inte i din strl :(

2010-10-16 @ 20:59:11
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback