2010-10-21

2010-10-21 @ 22:07:43

Dagens busfrö:


Vi gick och la oss vid 22:30, jag hade svårt o somna (har haft det sen en tid tillbaka), det suger o bara ligga och vrida och vända på sig..klockan går...jag kan inte slappna av för att jag vet att snart kommer antagligen Vilma börja stöka runt i sängen...antingen tappat nappen eller hungrig...
så då blir jag stressad över att jag måste sova  lite innan hon vaknar....
Inatt så va jag uppe och stoppade in nappen x-antal ggr, vilket resulterar i en trött morsa idag.
Strax innan 08 gick vi upp idag, så lite sovmorgon fick jag :P
Vi va inne och busade fram till lunch då vi tog en liten sväng på stan och
avslutade med 1,5 timmes promenad i det fina höstvädret :)
De har stängt av varmvattnet för oss från 19:00 ikväll till 06:00 imorgonbitti.
Men vi tappade upp ett varmt bad innan kl 19, så direkt efter att jag och Mackan käkat så tog Vilma och jag ett varmt och skönt bad :)


När Mackan och jag satt och åt så fick Vilma tag i knäckebrödspaketet....haha, knäckebröden som låg i botten av paketet blev aningens blöta och för att inte tala om hur blött paketet blev ;)


Kommentarer

Postat av: moster

Hahaha va söt hon är lilla finaste sötgröten! Precis så där var det för mig med sömnen med och att jag inte kunde somna. Stå ut! Snart börjar hon äta mat och kanske lite gröt på kvällsvisten, då sov Skorpan längre och därmed jag! Men ni turas väl om på helgerna när Mackan är ledig iaf, om att sova på "hennes" sida?

puss

2010-10-22 @ 11:31:59
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Lina

Usch vad trist att du inte kan somna, det är fasen en form av tortyr mellan varven Du är alltid välkommen att ringa mig så försöker jag mig på min bästa godnattsaga :)

2010-10-22 @ 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback