Tornby tredje dagen i rad...

2010-10-29 @ 11:34:11

Jisses vad de två senaste dagarna bara försvunnit. Har inte funnits nån tid för att blogga men här kommer ett litet inlägg.
Syrran och jag packade in våra små troll i min bil och styrde mot Ikano/IKEA i onsdags.
Kul o se nåt annat än stan :P För Tornbyområdet är ju såååå kul ;)
haha det kommer jag snart ångra att jag skrev då jag börjar jobba ute på Ikano snart igen...
Blev en hel del shoppat och syrran bjöd på fika på IKEA :) Himlans trevlig dag, blir lätt det när man har syrran och Skorpan som sällskap. Jag knyckte dessa två bilder från syrrans blogg:

IKEA´s hiss är bästa hissen i stan, så rymlig.


Som ni ser va bilen fullpackad när vi lämnade Tornby.

Vi åkte till IKEA för att jag skulle köpa en barnstol till Vilma men den va ju såklart slut. Men det kanske va bra det, tror inte vi hade fått plats med den i bilen också ;)
På kvällen hojjade jag ner till Feelgood och mötte upp Sarah för ett Body pump pass. Som vanligt kanonskönt o köra järnet, la på en extra röd rackare på tricepslåten..men den åkte av efter halva. Man måste ju börja nånstans ;) Att träffa Sarah ger mig mycket positiv energi, pratar massa jobb eller Sarah pratar av sig ;) (hur nu det kan va positivt att prata jobb?) vi drar tråkiga skämt (vi har samma dåliga humor..)
Jag blir glad av att få träffa henne helt enkelt :)

Igår åkte Vilma och jag ut till Tornby igen för att reklamera min plattång som jag köpte för ca 1 månad sedan men som helt plötsligt sluta fungera :( Och alla som känner mig vet att jag inte klarar mig utan min plattång :p
Men jag fick en ny :D
Vi åkte förbi Mackan på jobbet och hälsade på lite sen åkte vi hemåt för lite lunch. Sen mötte vi upp syster och Skorpan för en sväng på stan.
Lite senare på eftermiddagen kom Vilmas mormor & morfar på besök. Vi gick upp till syster och skorpan och fikade på en himla god chokladkaka som syrran bakat.

När vi kom ner till oss igen så va det tack och godnatt för Vilma och jag åt lite och vid 21:30 trillade Mackan in från fotbollsträningen.

Idag ska Vilma och jag åka ut till Tornby igen ...haha näe vi älskar inte Tornby. Men enligt IKEA´s hemsida så ska barnstolen ha kommit in idag så vi ska åka och köpa den tänkte jag. Hellre åka fredaglunch än i helgen!! Nåt säger mig att det kommer va himla mycket folk i helgen och då tänker inte jag va där.

Påtal om nåt helt annat, Vilma har bara sovit 30-minuter åt gången de senaste dagarna vilket gör att hennes humör inte alltid är tipptopp...hon behöver sova mer än 30 min om hon ska bli pigg och glad...
Gissa vad hon gör just nu, ligger och sover och har gjort det i 1,5 timme snart :D


Kommentarer

Postat av: Sarah

Du är så himla härlig, vet du det!? Du gör mig också glad, och jag ber om ursäkt om jag kommer spy galla över jobbet imorrn, men jag måste ventilera!



Och du, vår humor är inte alls dålig! Det är bara ingen annan som fattar! =oD



<3 <3 <3

2010-10-29 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback