Fokus på bröst

2010-10-30 @ 18:21:34

Vilma och jag va ju på Ikano/IKEA igår och barnstolen hade kommit in så den fick vi med oss hem.
Sen va vi inne en snabb sväng på Lindex och fick med oss en jättesöt tomteklänning som Vilma ska ha på julafton.

Vilma testar nya stolen

Idag började jag dagen med ett body pump pass. De hade Rosa bandet dag på Feelgood så man skulle ha nåt rosa på sig och så va det extra fokus på bröst. ...Det kändes att köra två bröstlåtar istället för en kan jag lova er.
När jag kom hem från träningen så åkte Mackan ut till sina föräldrar för att hjälpa sin pappa att gjuta
 (tror det va så iallafall)
Jag och Vilma mötte upp syster och Skorpan efter lunch för en liten sväng på stan.

När vi hade uträttat våra ärenden på stan så följde
Vilma och jag med upp till syster och Skorpan för lite mys & lek =)


Nehe om Mackan kan behaga att komma hem snart så vi kan äta :)


Kommentarer

Postat av: Lina

Feint med bröna, dem bör man ju supporta :) Och härligt för Vilma att provsitta stolen, snart blir det ju mat i den och det hoppas jag blír succé! Kram från Lina

2010-10-31 @ 01:15:21

Postat av: Sarah

citerar "Tjejer gillar ju rosa, och killar gillar bröst".

Det summerar det ganska bra, faktiskt. =o)



Puss

2010-10-31 @ 11:42:14

Postat av: Maria

Lina: Supporta bröna är nåt man bör göra varje dag ;) Japp, stor tjej nu, sitta i egen stol är det senaste ;) Kramkram



Sarah: Det sa han bra tomten ;)

2010-11-01 @ 13:50:41
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback