Vilma ligger och bubblar

2010-10-18 @ 11:53:03

Igår låg Vilma och bubblade i babygymmet. Det är första gången som vi hör henne "prata" så mycket... :)
Behöver jag skriva att det va supermysigt o höra henne ligga och "prata"!!
Åh, vad jag älskar henne <3


Söndagen bara flög förbi, matlagning, bakning i form av en kladdkaka, härlig höstpromenad, tvätta, dammsuga, vattna blommor och m a s s a  m y s  m e d  V i l m a.
Vilma ligger och sover, jag sitter  och väntar på att Mackan ska komma hem från jobbet så vi kan äta lite.
Strax efter 13 kommer syster ner med Skorpan. 
Syrran ska på jobbmöte och Linus jobbar så vi ska va barnvakt åt Skorpan, supermysigt!! :)
Sen ska jag ner till Bokmedia för att prata med El Jefe om julschema, efter det blir det veckohandling på Maxi.


Kommentarer

Postat av: NickeG

Fan vad söt hon är tösen då! saknar henne...länge sen nu ju tack vare våran snorunge :D haha men snart ska hon vara frisk så vi kan mysa igen =)

2010-10-18 @ 14:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback