Förlovningsdag

2010-09-07 @ 22:19:49

Igår firade Markus och jag 2-årig förlovningsdag. Eller firade och firade, vi hade tvättstugan, storhandlade på Maxi samt va en sväng på Ikano-huset för att bl.a fixa en födelsedagspresent åt en liten tjejja som fyller år snart :)
Vi tittade in en snabbis på mitt jobb, fick en liten försenad "grattistillerdotterpresent"

Vi hann bara hem en sväng och slänga i oss lite att äta innan det va dags för Mackan att spela fotbollsmatch i Mjölby. Vilma och jag supportade dem så gott vi kunde, matchen blev oavgjord.



Såhär söt va Vilma i sin nya jacka igår när vi tittade på fotbollsmatchen :)

Idag började vi dagen med lite babyclub på Feelgood (ett träningspass där man kan ta med sig barnet, Vilma låg på en matta bredvid medans jag körde step och styrketräning för överkroppen. När vi skulle göra sit-ups så fick Vilma sitta på min mage och va min vikt ;)
Jag är himla impad över mig och Vilma imorse, vi vaknade vid 09:00 och jag låg nån sekund och lurade på om vi skulle testa babyclubpasset. På 50 minuter hann jag klä på Vilma, byta blöja, amma henne, klä på mig själv, äta frukost, packa våra saker samt fixa till mig lite snabbt...09:50 befann vi oss på Feelgood redo för att träna.
Damn, vad vi är duktiga!! haha

Dagens Vilma:

Vid 14:15 mötte vi upp Annelie för en fika på Fräcka Fröken. Fikar man på Fräcka Fröken är det inte helt omöjligt att man stöter på min kära syster och Skorpan, idag var de där och fikade med Malin :)
Det blev en lååångfika och efter det tog Vilma och jag en liten promenad i det fina vädret.

Nu på kvällskvisten har jag tagit hand om söndagens, måndagens och dagens diskberg.
Behöver jag säga att det va högt :p Mackan har vart på fotbollsträning och nu slappar vi några minuter i soffan innan det är läggdags för oss. Vilma sover sedan nån halvtimme tillbaka.


Kommentarer

Postat av: moster

Sablar i gatan va duktiga ni var 50 min!!! Gillade du babycluben, ska ni köra igen? Hon är galet söt på bilderna vilken smilfink!!

2010-09-08 @ 10:40:35
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback