Fre, lör & sön

2010-09-26 @ 16:28:45

Då har ännu en helg passerat snart.
 I fredags hade Vilma och jag tvättstuga, vi tog en långpromenad och mötte pappa Markus på hans jobb när han slutade :) När vi kom hem lagade Mackan en god köttgryta och jag fick ett städryck, duschade av alla blommor, moppa golv, dammsög golv, putsade fönstren m.m :)
I lördags började jag dagen med ett body pump pass, release på det nya programmet, 75 tror jag.. va det också :) Alltid skoj med ny musik och nya övningar :) Axellåten va för j*vlig :p haha
På eftermiddagen åkte vi till Maxi och handlade, annars hade vi mest bus och mys här hemma fram till att våra gäster anlände. Igårkväll kom Åsa, Tobias, Jens & Stoffe hit på lite hemmagjord pizza och spelkväll :)
Tyvärr fick Lina förhinder, Hanna blev kidnappad av sitt f.d jobb och Emma och Mackan va på dop.
Men vi hade himla trevligt ändå :)
Spelade Rappakalja och skrattade så vi nästan kissade på oss :p
Mycket rolig kväll :)
Vi kom sent i säng klockan va strax efter 01 och Vilma vakna 02:30 och va hungrig, då såg morsan i kors :P haha



Idag satte vi alarmet på 09:30. Klockan 11:00 började bröllopsmässan och vi va tvunga att gå dit på förmiddagen för Mackan hade samling 13:15 och fotbollsmatch 14:30.
Det va väldans trångt, svårt att få plats att titta vid de olika utställarna...men men
bröllopsvisningen va skoj att titta på och så fick vi varsinn goodiebag :)
Men vet i hundan om det va värt 100:- per person?!
När Mackan åkte iväg till fotbollen tog jag hand om gårdagens disk och Vilma gymma.
Vilmas favorit i gymet är solen (precis som sin kusin Skorpan..haha släktdrag ;)



Nu väntar jag på att Cissi och hennes pojkvän Christian och Emma ska komma förbi.
Cissi bor ju i Karlstad men denna helg är hon hemma och hälsar på!
Första gången hon får se Vilma, förra gången vi sågs låg Vilma i min mage.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Lina

Vilka fnissiga pöjkar :)

2010-09-27 @ 09:10:24

Postat av: Maria

Det va mycket fnissiga pojkar den kvällen :)

Hoppas du kan komma nästa gång!!

Kram

2010-09-27 @ 21:08:08
URL: http://www.majjabajja.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback