Fredagsmys

2010-09-03 @ 23:20:24

Ikväll har vi haft fredagsmys hos Tobias & Åsa. Eftersom att både Mackan och jag fyllt år så bjöd de oss på lite mat, himla fint av dem :)
De bjöd på tacos och smarrig kladdkaka till efterrätt och fint sällskap ska inte glömmas.
Och så fick vi paket också..fina ljus och presentkort på Åhléns :)
Tack snälla T & Å för en mysig kväll.


Nu är det tack och godnatt, imorgon kl 10:15 ska jag infinna mig på Feelgood för att köra body pump med Sarah.
Efter det ska Vilma och jag hejja på pappa Markus som ska spela innebandymatch och efter det ska vi titta förbi Milla & Jennys 50-årsfest. Full rulle imorgon med andra ord.


Kommentarer

Postat av: moster

Amen mosters sötaste:) och nu börjar det hända grejor, vad "vuxen" hon ser ut, vilken skillnad från bara någon vecka sen!

2010-09-04 @ 12:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback