Lek & mys

2010-09-16 @ 20:54:46

Idag har vi varit uppe hos moster Anna och kusin Skorpan och lekt och myst lite.
Jag har världens finaste systerdotter och världens bästa syster!



På eftermiddagen mötte jag och Vilma upp Emma på stan, vi skulle ta en promenad till scrapbookbutiken som ligger uppe vid Konsum Lägerhyddan. Men den jäklen hade flyttat till typ Vimmerby..bajs också!!
Men men, innan vi tog en promenad till scrapbookbutiken så skulle vi gåförbi hemma hos Emma.
Då möttes vi av en himla massa polisbilar, poliser och fotografer...anledningen va denna
http://www.corren.se/nyheter/?articleid=5355095

Igår när pappa Markus kom hem från jobbet så hade vi lite lek och bus här hemma.



Vid 19:15 hojjade jag ner till Feelgood och körde ett pump pass. Så jäkla gött att få köra slut på sig men samtidigt få lite ny energi!!

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Har vi fortfarande en dejt på lördag morgon?



Puss!!



PS: I mina midnattströtta försök att skriva "puss" lyckades jag först bara åstadkomma tre "piss". Tur att delete-knappen finns.... *fniss*

2010-09-16 @ 23:59:37

Postat av: Annelie A

Scrapbutien har dock inte flyttat till vimmerby utan den ligger nu på landet ca. 1,5 mil ut mot vägen till rimforsa.. om du vet vad du ska ha för pyssel är det smidigt att beställa på nätet också!!

2010-09-17 @ 05:59:26

Postat av: Maria

Sarah: Klart att det är date på lördag morgon!! Är ju veckans höjdpunkt att svettas ihop med dig ;)

hahaha måste ju säga att hellre puss än piss :P

PUSS



Annelie: Nehe, tyckte det stod Vimmerby på lappen...ok, blir lite långt att åka dit. Näe, vet inte riktigt vad jag ska ha för pyssel..tänkte få lite tips. Har sett på din blogg vilken fin "mitt första år bok" du gör! Jättefin. Skoj att ha gjort en egen sån =)

2010-09-17 @ 13:48:17
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Lovisa

dom där två kommer bli bästisar så det skiter om det:)

2010-09-17 @ 20:51:31
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback