Påläggning

2010-09-29 @ 22:02:29

haha heter det så? Äsch skitsamma det jag skulle skriva är att ikväll när Sarah och jag körde Body pump så slängde jag på lite mer vikt på ben och biceps!! Nu är jag uppe i 20kg på benen och 10kg på biceps (tack för peppningen Sarah!) Nu ska det bara på lite mer vikt på bröst så är jag tillbaka där jag slutade när jag blev gravid!! Himla bra jobbat av mig, är ju snaaaart 3 månader sen jag födde barn.

Även idag har Vilma och jag myst med kusinvitamin och moster. Det är sablans trevligt det ska ni veta.
Är så glad att jag har min syster, ett plus är ju att hon också är mammaledig och bor i trappuppgången bredvid :)

Tack och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback