Stångån runt

2010-09-01 @ 16:51:14

Hon gillar av sova länge på mornar vår unga dam. Idag gick vi upp 10:30 :) Inte morsan emot...haha
Jag ammade henne vid 20:00 igår och hon somnade vid 21:30 och sov till 03:45. Sen sov hon från 04:00 till 07:30, från 07:50 till 10:30 :) Inget stök och bök mellan amningarna utan hon har slocknat med en gång! :)
Vid 14-tiden mötte vi upp Lina för en promenad runt Stångån. De regnade när vi startade vår promenad men ganska så snart så sprack det upp och solen tittade fram, fint! Tack Lina för himla trevligt sällskap :)
Vilma ligger fortfarande och sover i liggdelen ute i hallen, sovit 2,5 timme nu. Det behövde hon, va lite smågrinigt på förmiddagen. Hon sov 5-minuter när jag gjorde ordning mig men mer än så har hon inte sovit...
Blir lagom att hon vaknar till pappa Markus kommer hem så de får mysa! Onsdagar är underbara då han inte har nån träning på kvällen...istället ska jag iväg och köra ett body pump pass ikväll...haha
Men jag är inte borta lika länge, knappt en timme.. :P sen ska vi mysa, onsdagar är familjemys.
Det är alla dagar juförsig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback