1-årskalas & fin besök

2010-09-11 @ 18:27:56


Igår va vi ju på Liahs 1-årskalas. Det bjöds på god tårta och en massa mys :)


Mackan hade satt sitt alarm 05.10 imorse (skulle nästan vilja säga att det är natt då..)men vi 05:00 vaknade Vilma och va hungrig så hela familjen va vakna när Mackan åkte tidigt imorse.
Efter blöjbyte och amning så la jag tillbaka henne i spjälsängen men hon skulle minsann inte sova.

Pigg och glad tjej 05:25 ;)

Efter ett tag bar jag över henne till mig i sängen för att få henne att sova men icke sa nicke...pigg och glad!

Så jag låg och läste corren och kring 07 hade hon somnat, då tog vi sovmorgon till 10 :)

Det blev lite smågrinigt framåt lunch så då satte jag henne i babybjörnselen för att få henne att sova lite. Om hon sov, hela 2 timmar. Jag hann plocka in tvätten, plocka in disken, förbereda inför dagens tvättpass, göra iordning mig, vattna 511 blommor, byta sängkläder, tillslut visste jag inte vad jag skulle göra...haha det va länge sen jag kände att jag blev rastlös...ville ju inte sätta mig ner för då hade hon garanterat vaknat....vilket i-landsproblem :p
Vid 15-snåret tittade Lovisa & Johan förbi, med sig hade de munkar och en present till Vilma. Himla mysigt med lite sällskap och medans de myste med Vilma passade jag på att springa till tvättstugan!! Vilket lyx, tack snälla för god fika, fin present till Vilma och trevligt sällskap!! :) Guld värt!

Tror fröken Karlsson och jag ska gå ut på en liten promenad snart, få lite frisk luft =)


Kommentarer

Postat av: moster

Gud vilken söt kofta och tofflor! Det gäller som sagt att passa på att sova när dom väl sover;) Men hellre ett så där glatt barn vid femsnåret än ett ledset alla gånger!

puss

2010-09-11 @ 20:30:45
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Carro

Tack för att ni kom och för presenterna!! Pussar <3

2010-09-11 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback