Vår torsdag

2010-09-02 @ 17:49:21

Idag tog Vilma och jag en promenad till Ramshäll för att hälsa på morfar som håller på att måla ett hus där.

Efter det tog vi en sväng till stan och tittade in på Bokmedia för att säga hej till Sarah som jobbade där idag.
Påvägen hem gick jag förbi Fräcka Fröken där syster, Skorpis & Johanna satt och fika så jag tittade in och myste  lite med min underbara systerdotter!!
Nu sitter jag och väntar på att min skrutt ska vakna, snart 6 timmar sen hon åt så larmet borde gå snart ;) haha
Mackan va hemma och vände nyss, fotbollsträning stod på hans schema nu.
Vilma har varit på bra humör idag, hon har visserligen sovit i snart 5 tim haha men vi får la se hur kvällen blir. Det är ju trots allt torsdag idag så jag är inställd på lite grinigt humör ifrån fröken... ;)


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback