Fredag med fint häng

2011-04-15 @ 21:35:31

Kan säg att jag va sådär pigg när Vilma slog upp sina blå vid 06:30, kom inte i säng förns 01:30 efter gårdagens festligheter. Plus att jag va uppe några gånger för nappinstoppningar under natten....
Blev en snabb dusch imorse och sen va jag på G. Syrran messade vid 09:30 snåret och frågade om vi ville följa med dem på en liten morgonpromenad.....Vilma kröp omkring i sin pyjamas och jag gick omkring i morgonrock.
20 minuter senare stod vi på gatan, redo för en promenad.

Under promenadens gång så fick Vilma och jag en inbjudan att följa med Forsbergarna till Tornby en sväng.
Artiga som vi är så tackade vi ja ;)

Kusinerna på McDonalds.
De fick nöja sig med äpple & rån medans vi vuxna mumsade på annat gott.

Vilma & Skorpan i vrålåket på Blomstertorget.

När vi kom hem från vårt lilla äventyr så blev det mellis för Vilma och sen sov hon sött.
Jag hade tid hos frisören vid 16:30, Vilmas moster kom ner och hängde med Vilma tills Mackan kom hem från jobbet. Mycket snällt, så Mackan inte behövde sluta tidigare.

Vilma sover sen 20:00 och jag och Mackan sitter helt utslagna i soffan.
Ä N T L I G E N    F R E D A G!

Gårdagens kick-off får ett eget inlägg...

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Matilda

Du har väldigt snygg jacka Maria! Vart är den ifrån? Kram.

2011-04-16 @ 08:46:56
URL: http://pantzu.blogspot.com

Postat av: Maria

Tack snälla Matilda!

Den är ifrån H&M =)



KRAM

2011-04-16 @ 09:27:01
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback