Gäääääsp

2011-04-10 @ 21:40:16

Shit pommes vad trött jag är, tror nog att det får bli tack och godnatt efter detta inlägg.
Va länge sen som jag va i säng innan 22! Ändring på det ikväll!
Somnade inte förns bortåt 01 igår och så vaknade jag till vid 02-hugget av att Mackan trillade in + att Vilma sov oroligt så jag va uppe och sprang en del också, vilket resulterar i trötthet idag.
Fast vi fick sovmorgon till 07:45 iallafall =)
Idag har vi varit på babysim, som vanligt på söndagar, fulle rulle i bassängen.
Tanken va att Fam Gustafsson skulle kommit hit på eftermiddagen men det blev ändrade planer....
så vi har pysslat, plockat och donat lite...plockat bort vinterkläderna m.m, satt dit nya handtag på skåp och luckor i köket (våra förra va så himla vassa så vi köpte några som va lite mer rundade - barnsäkert-)
På kvällskvisten kom Skorpan & Linus ner och hängde lite med oss! Mycket trevligt =)

Nehe mina vänner nu är det läggdags. Får se om jag får med mig Mackan, han sitter och spelar tv-spel....


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback