Laddad

2011-04-14 @ 16:57:44

Nu sover min lille fisgris sin eftermiddagslur, jag passar på att sitta 2 minuter i soffan.
Mackan tog ut sin pappadag idag istället för i måndags och slutade 14:30 sen skulle han ta Maxi på vägen hem..frågan är vart han tagit vägen? Så mycket va det inte att handla...snart 2 timmar sen han slutade :p
Vilma tog en förmiddagslur på 30 minuter i förmiddags, tack för den :p
Jag hann göra frukost och äta upp den sen vaknade hon sur och grinig och fortfarande trött.
Men hon skulle INTE sova mera...
Så jag förstår att hon slocknade direkt när jag la ner henne vid 16-tiden, trött tjej.
Idag har vi dammsugit, städat och plockat lite, gjort matlista/inköpslista på morgonen/förmiddagen. Efter lunch tog vi en promenad i det fina vädret upp till Konsum Lägerhyddan och kastade glas, sen gick vi förbi ankdammen.
På eftermiddagen blev det kort lekdate med kusinen =)

Igår när jag va hos Storken så kom Vilmas morfar hit och hängde med Vilma =)
Jag va hemma efter en kvart igen, skönt när man får gå in när man ska och inte behöva sitta och vänta.
När vi va på Storken när vi väntade Vilma så fick vi alltid vänta 15-20 minuter...

Det blev ändrade planer på kvällen, det blev body pump på Feelgood istället med Sarah =)
Det är himla fint att träna med henne, vi har samma dåliga humor :p
Bröstvikt :p hahaha

Har lite nya bilder men de ligger på kameran och jag hinner inte föra över dem nu för nu måste jag fixa iording mig. 18.30 kommer Sarah hit och sen bär det av till konsert & kongress för kick-off med jobbet =)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback