Pms x2?

2011-04-08 @ 23:05:09

Haha, vilket fredagsmys, Mackan sover i soffan sen 1 timme tillbaka! Kul kille!
Vilma sover sen kl 19:30, så jag sitter här i soffan och slötittar på Big Brother och bloggar.
Gårdagen va sådär rolig, jag har haft sån jäkla mensvärk i 3 dagar nu :( Och igår tror jag att Vilma fick en släng av pms. Ingenting va roligt, det va gnälligt, hon sov sammanlagt 1 timme på hela dagen (inte mycket, då hon brukar sova 2,5-3 timmar), hon hängde praktiskt taget i mitt byxben hela dagen....Antingen är det tänder på G eller så är hon inne i nån fas eller så hade hon bara en dålig dag. Lagom kul...
Vilmas morfar kom förbi och myste en snabbis på eftermiddagen.
Han lämnade min & syrrans gamla resesäng samt resebarnstol.
Vi vill även säga ett stort grattis på födelsedagen till pappa/svärfar & morfar som fyllde år igår.

På kvällen kom Emma & Lina (Vi skulle fira Lina som fyllde år för ett tag sen) och
då va hon jätteglad och busade/lekte med dem =)
Tror hon börjar tröttna på mig :P haha Tack tjejer för att ni kom och förgyllde våran kväll.




Idag började dagen lite grinigt för Vilmas del men blev mycket mycket bättre efter
2 timmars sömn på förmiddagen! =)
Vid lunch kom Vilmas farmor in, hon ville "låna" Vilma och ta
en promenad till Johannelund och hälsa på Markus mormor.
Jag passade på att använda min "egentid" till ett besök på Ikanohuset/IKEA & Maxi.
Blev lite shopping till mig, lite shopping till Vilma.
(Blev några leksaker från IKEA också...)


Köpte en klänning på H&M också.
Vilma fick en body, strumpbyxor samt en byxdress från H&M.
Finns inte på nätet, kommer foto inom kort.

Mackan bytte till sommardäck på våra bilar efter jobbet idag så han va inte hemma förns efter 18.
Då blev det familjebad och efter Vilma slocknat så blev det fredagstacos!

Nehe mina vänner nu är det läggdags även för mig.
Body pump 09:30 imorgon!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback