Tog och beslut och blev nöjd

2011-04-05 @ 16:46:27

Igår tog jag ett beslut, igår köpte jag min brudklänning!! Men jag velar fortfarande :p haha
Jag känner att jag A L D R I G kommer kunna bestämma mig, jag sitter och tittar på de olika klänningarna, fram och tillbaka, lägger upp bilderna på dem bredvid varandra...Men hur löser man problemet när man gillar den ena klänningen framifrån och den andra klänningen bakifrån?! Kan man ta en liten bit av varje? :P
Hahah men nu har jag köpt en av dem, och jag är nöjd! Mycket nöjd!
Nu slutar jag att tänka på den klänningen som jag inte köpte, haha. Köpt är köpt, nu går det inte att ändra sig och hålla på att vela :P

Jag sitter och surfar runt på lite sidor om festprogram, jag är peppad på att sätta igång och pyssla!
Har fått en del tips och idéer .....
Vilma vaknade precis ifrån sin eftermiddagslur, Mackan är på golvslipningskurs i Söderköping så har inte en aning om när han kommer hem. Återstår att se :)

Dags för kvällsmat för lillfisen!

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Lovisa

hoppas jag va till lite hjälp iaf:) puss

2011-04-06 @ 00:13:52
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback