Svartåfors

2011-08-01 @ 22:40:07

Senaste dagarna har vi hängt med fina vänner och badat.
I lördags hade Mackan bortamatch (fotbollsmatch alltså :P) i Åtvidaberg, Vilma och jag hängde med Lina!
Mycket fint, Vilma lärde bl.a Lina hur man zoomar på hennes mobil ;) haha
När Mackan kom hem gick vi till lekparken i Trädgårdsföreningen, när vi va där ringde Tobbe & Åsa och undrade om vi skulle hänga igen. Så de tittade förbi på kvällskvisten på lite tacos och spel (bibeln-sanningen om dina vänner) Himla roligt spel, så roligt att våra gäster inte gick hem förns 01:30 och vi kom inte i säng  förns 02:00.
I söndagsmorse gick Mackan upp tidigt för att meka bil med sin pappa (vår bil fick för sig att bråka med Mackan i lördags när han skulle iväg på matchen). Efter det åkte vi till Svartåfors för lite sola & bada, där sprang vi på både Emma & Mackan, Milla & Sanna och Tobbe & Åsa :)





Ikväll blev det ett bodypump pass för min del! Tokskönt!
Fick en glad överraskning när passet var slut då Sarah stod utanför :) :)
När jag kom hem så åkte Mackan iväg för att ta en runda i spåret ihop med Stoffe.

Nu är det tack och godnatt.


Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, jag dyker alltid upp när man minst väntar det! =oD

2011-08-02 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback