Fredagkväll

2011-08-26 @ 23:56:32

Dags för en liten uppdatering här på bloggen tror jag.
Mackan är iväg på 30-årsfest i Vikingstad ikväll, jag slutade 20.00 & han åkte så fort jag kommit hem.
Vilma hade inte somnat än när jag kom hem så jag fick natta henne, mysigt!

Förra lördagenkvällen va vi hos Emma & Mackan för lite "hejdåmiddag" för Hanna som
nu flyttat upp till Kramfors för att plugga.
Kvaliten på bilderna är inte den bästa, mörka, ljusa, suddiga men men...



När jag slutade jobbet i söndags så åkte jag hem till Vilma & farmor.
När farmor åkte hem så åkte Vilma och jag & hämtade Markus på Skogsvallen.
Efter det blev det kusinhäng i lekparken.
I måndags jobbade Mackan halvdag & jag 13-20.
I tisdags jobbade jag 10-18 och jag parkerat bilen gick jag till lekplatsen där
Vilma & Mackan hängde med Forsbergs.

I onsdags va jag ledig & Mackan jobbade heldag.
Då hade Vilma & jag en lunchdate med Emma & Lina på Stadsmissionen.



Efter vi mättat våra magar tog vi en tur på stan.
Lite senare på kvällen mötte jag upp Sarah för att köra ett kombinerat pump/core pass!
I torsdags jobbade jag 12-18 inne i stan.
Fick besök av både Vilma, Markus, Gertrud, Anna, Linus & Skorpan på jobbet:D
Efter jag slutat så gick jag till Feelgood för att ihop med Sarah testa Bodystep!
Det va sjukt kul!! Hoppas på att få köra det snart igen!!
Efter det va det jalla jalla hem för en snabbdusch för att
sen möta upp Emma & Lina på Aioli för lite käk och ett glas vin.
Torsdagen gick i ett, jallajalla.....men mycket trevligt!


Idag har Mackan jobbat halvdag och jag har jobbat 13-20 ihop med Sarah! PARTYFREDAG!

Övrigt: Vilma drog på sig en förkylning förra helgen och har snorat & hostat i veckan.
Hon delade även med sig till mig och litelite till Mackan och givmild som hon är så gav hon sin kusin lite förkylning också + Anna & Linus. Här snålar vi inte :P
+ att jag har haft en helvetes mensvärk :/ :/

Men jag lät inte lite snor & mensvärk hindra mig från att träna i ons & tors.
Nehe ni, läggdags nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback