Julafton närmar sig

2011-12-21 @ 13:52:40

Dags att uppdatera bloggen igen kanske ;)

12/12= Jobbade 9-18 och på kvällen blev det ett bodypump pass

13/12= Jobbade 13-20

14/12= Jobbade 12-20

15/12= Ledig och Mackan va också hemma så passade på att uträtta några ärenden. Åkte till IKEA och inhandlade ny bäddmadrass + kuddar och fåtölj till Vilma. Åkte en sväng till Cloetta i Ljungsbro och inhandlade lite julgodis. Köpte även en julgran. Var iväg och fixade min naglar + plockade ögonbrynen *lyxigt*
På eftermiddagen pyntade vi julgranen :)
På kvällen blev det ett bodystep pass!

16/12= Jobbade 13-20

17/12= Ledig men Mackan jobbade, de håller på att byta lokal på jobbet nämligen.
På eftermiddagen kom Markus mamma & pappa förbi på lite mat. På kvällen va det dags för julbord med jobbet, detta år blev det julbord på Stångs. Vi gick sedan vidare (några droppade av) till Mörners.

18/12= Jobbade 12-18.

19/12= Jobbade 9-18 och på kvällen blev det bodypump. Release för bodypump nr 80!

20/12= Jobbade 12-20.

21/12= Och idag är jag ledig. Va tänkt att Vilma och jag skulle ha en date med Emma men det blev ändrade planer då Emma skulle på jobbintervju. Vi fixade några ärenden på stan på förmiddagen.
Just nu sover Vilma, jag ska ta tag i strykhögen.
Ikväll kommer Martin och Milla hit på lite mat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback