Bröllopsplanering, mys, babysim & födelsedagsfika...

2011-02-21 @ 12:39:52

...är vad denna helg har bjudit på. Så någon tid till uppdatering på bloggen har inte funnits.
Efter lunchen i fredags så åkte Vilma & jag till Tornby för att titta in på mitt jobb och säga HEJ samt ta en snabbis inne på IKEA. Forsbergs var lediga och behövde inte ha sin bil så de va snälla och lånade ut den till Markus så kunde Vilma och jag ta våran bil till Tornby. Men de hade en baktanke med det hela, de lånade ut sin bil och skickade med Vilma och mig en inköpslista på lite saker från IKEA :p haha
När vi var klara på IKEA så åkte vi till pappa Markus och åt mellis.
Vi hann knappt komma innanför dörren så kom Milla & Martin förbi.
Vi bjöd på fläskfilé, hasselbackspotatis, sallad, vitlöksbröd & bearnaisesås & 
de kom med tips/idéer till den stora dagen.
Vi är mycket mycket nöjda med valet av Toastmaster/Toastmadame! ! !

 Vi kom inte i säng förns 01:30 men som tur va så tog Vilma sovmorgon till 08:30!
Vi 10:15 stod jag redo på Feelgood för ett bodypump pass.
La på mer vikter på rygg och biceps.
Hejja Hejja!
När jag kom hem, Vilma sovit sin förmiddagslur och fått i sig lite lunch så åkte vi ut till Holmetorp där Markus syster med pojkvän var på besök.

När vi åkte hem så tog vi svängen förbi Maxi för lite veckohandling.
Sen blev det tacos och lite slötittande på Melodifestivalen, jag satt vid datorn och Mackande pysslade med nåt
så det stod på lite o bakgrunden...
I söndags var vi på babysim, som vanligt så plaskade Vilma som en tok och "pratade". Hon fick beröm av simfröken för att hon hade väldigt bra balans i badringen. Hon flyter omkring själv i den, vi håller inte i den.
 Utan hon fixar det där själv! Duktig tjej!
På eftermiddagen gick vi upp till syster för lite försenat födelsedagsfika.




Vi va så himla trötta efter 2 sena kvällar så vi släckte vid 21.30 och tur va det för Vilma har vaknat ett par gånger inatt och varit ledsen.
Nu är det lunch och sen en promenad i det fina vädret.


Kommentarer

Postat av: Milla

Tack för att ni valde oss/mig!! :D Kommer bli kalasigast som sagt!!

kram

2011-02-21 @ 17:38:56
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback