Fredagsstädning

2011-02-04 @ 15:54:34

Vi började vår dag kl 08:45, frukost och sen bus och lek i badkaret =)
Under dagen har jag städat: dammsugit, moppat golven, tvättat (men började tvätta igårkväll eftersom sis hade kvällstiden och jag morgontiden idag så startade jag lite igårkväll, vilket va skönt, då blev det inte så mycket idag.), plockat in tvätten, plockat in disken, dammat/torkat, bytt sängkläderna, fyllt i Vilmas mittförstaår-böcker, packat en traderavinst...Full rulle!
Just nu ligger Vilma och sover en liten lur, när hon vaknar ska vi ta en sväng till affären och få lite frisk luft.
Mackan har fotbollscup ikväll, samling 17:30 och kommer hem från jobbet 17:00 så det blir lite jalla jalla för hans del...byta om och käka lite....Så vi la ner Mackans födelsedagsfest som är ikväll, eftersom att min Mackan ska spela cup och så kommer det tydligen mycket folk, många vi inte känner, mycket folk och alkohol brukar betyda hög ljudnivå så Vilma och jag stannar hemma ikväll.
Mackan spelar 3 matcher ikväll, 18:30, 19:30 & 22:30 så jag har nog gått och lagt mig när han kommer hem...

Nu ska vi ge oss ut på en liten promenad.
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback