Get him to the greek

2011-02-01 @ 21:28:43

Igår såg vi filmen Get him to the greek, den va helt ok. Inte superbra men inte heller dålig.
Däremot va Crank 2 en riktigt dålig film(Mackan tittade klart på den medans jag bloggade..haha).
..rekommenderas inte. Knight and day va däremot bra.

Get Him to the Greek Poster


Idag har Vilma och jag tagit en sväng på stan med födelsedagsbarnet (syrran) med familj...vi hängde med dem tills Emma va klar med tvättstuga och plugg. När Emma kom in till stan så gick vi en sväng på stan och avslutade med en fika på Fräcka Fröken. Vi beställde varsinn muffins som tjejen bakom disken sa innehöll vanilj...
Varken Emma eller jag hittade nån vaniljklick i våra muffins däremot smakade den saffran?!

Just nu ligger Vilma och sover och Mackan är iväg på fotbollsträning....
Hoppas att Vilma sover för natten nu, igår fick hon för sig att sova mellan 19:30-21:00 sen var hon vaken till 22:30...rackarns unge ;) Men sen sov hon sött till 06:20 då det va dags för en nappinstoppning sen sov vi till 08:00 =)

Den här veckan är det mycket aktiviteter för Mackans del:
måndag, tisdag, torsdag & lördag är det fotbollsträning
onsdagkväll är det ev innebandymatch
fredagkväll är det fotbollscup.
Înnan Mackan ev drar iväg och spelar innebandymatch på onsdagkväll så ska jag iväg och köra bodypump. Det är ju MIN träningsonsdag!! ;)
På fredagkväll är det födelsedagsfest för Mackan också, och så undrade Milla vad vi hade för oss.
Det är så tråkigt när allting ska krocka hela tiden. Det var precis likadant när vi blev bjudna på Emmas examensfest, samma kväll hade Jenny sin tjejfest som jag var bjuden på.
Kalendern är full av roliga saker som händer i februari:
bröllopsklänningsprovardags, vara barnvakt till världens finaste Skorpan, födelsedagsfika för syster, whiskymässa, Manges 25 årsfest, Markus syster med pojkvän kommer på besök till Lkpg och som alltid babysim varje söndag och fotbollsträning för Mackans del...

Näe, nu ska jag surfa bröllop :D


Kommentarer

Postat av: Hanna

Skönt att hon verkar sova lite mer nu.. Hörde att ni kommer den 12:e, kul! Va du på bröllopsmässan i söndags då? Kraaaaaam

2011-02-02 @ 07:41:44
URL: http://hannalundin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback