Ingenting

2011-02-26 @ 12:10:03

Den här helgen har vi absolut ingenting inbokat! Inga måsten!! Förstår ni hur skönt det är?
Tror fasen i mig det är första helgen på detta år som vi inte har nåt inbokat!
Jag hade tvättstugan, städade och på kvällen åkte jag och veckohandlade på Maxi så allt sånt är avklarat! Duktigt av mig och M tyckte det va kanonbra så han slapp göra det i helgen :p haha
Vi hann med att hänga med Emma igår också, vi hängde lite hos henne, Vilma tyckte det va jätteroligt med Emmas katt, den va himla fin att titta på, dra lite i pälsen....tyvärr blev Totte lite rädd när Vilma börja prata (läs skrika glatt) med honom ;) haha
Sen tog vi en runda på stan och spanade lite.

Vid 9:05 (kan ha varit nån minut senare ... :p) så mötte jag upp Lina vid Norins ost för att gå vidare till Actic och köra body pump! La på lite mer vikt på ben, rygg & biceps! Bara för att jag va duktig och la på mer vikter så tog instruktören bort alla pauser på alla låtar (förutom rygglåten) så det kändes kan jag lova! Men skam den som ger sig! Nu jäklar ska vi bygga muskler! Instruktören körde för övrigt stenhårt med oss idag! Härlig start på lördagen.
När jag kom hem sov Vilma sin förmiddagslur och M spelade tv-spel så jag tog ett snabbt bad.
Nu är M iväg på spinning med fotbollslaget och Vilma sitter på golvet och leker.
Snart dags för lite lunch och sen får det nog bli en promenad.

Trevlig helg!


Kommentarer

Postat av: Linus

M, är det Mackan eller har jag missat nåt?

2011-02-27 @ 10:05:43

Postat av: Maria

Nejnej, du har inte missat nåt Linus!

2011-02-27 @ 19:38:54
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback