Jag kan ha hittat...

2011-02-05 @ 21:12:13

...klänningen med stort K!
Syrran och jag möttes upp ute på våran gatan kl 10:30 (ska tilläggas att det gick bra för Mackan och hans fotbollslag igår så de gick vidare i cupen och fick spela idag, så 07:40 åkte han hemifrån för att va med och spela matchen kl 09:00 men däremot fick han stå över matchen kl 11:00 då sis och jag skulle kolla på brudklänning, han va snällt hemma 09:45 ;)
Mer om vårt besök på Bröllopshuset kan ni läsa på syrrans blogg (http://stkorsgatan10.blogspot.com/).
Kunde inte sammanfattat våran dag bättre =)
Tack än en gång bästaste sis för ditt sällskap/engagemang/tips & råd! Du är B Ä S T!
Annars har vi tagit det lugnt, njutit av att inte haft nåt inbokat! Det har ju varit nåt varenda helg under jan/feb, vilket är superskoj men en mysig hemmakväll med familjen behövdes!!
Vilma sover, jag köpte några tidningar när jag var och veckohandlade på Maxi förut idag....ni kan ju gissa vem som ska läsa vilken tidning?! ;)


Kommentarer

Postat av: Frida

Det var nog ett tag sen jag var inne här för det var många nya inlägg jag inte sett.

Riktigt kul att du hittat klänningen. :-) Läste din systers inlägg också. Ägaren är helt knäpp! Har massor historier på lager om henne och butiken. Kul att du hittar klänningen men synd att det var i hennes butik. :-P

2011-02-12 @ 15:55:18
URL: http://thisisfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback