Maria

2011-02-28 @ 22:49:15

Dagens namnsdagsbarn är Maria, med andra ord jag! ;)
Tack för alla söta gratulationer!
Helgen som varit har varit kanonskön! Inga måsten!!
Vi har fixat klart inbjudningskorten, bestämt meny, planerat & funderat.
Varit en sväng på Ikano-huset, fixat kuvert och lite ljusstakar.
Och givetsvis så har helgen varit full med bus och mys med våran fina skruttunge ♥

Idag kom Vilmas farmor in och kidnappade Vilma efter lunch.
De skulle ta en promenad till Johannelund och hälsa på Markus mormor.
Jag passade på att springa ner på stan och kolla lite prisuppgifter hos olika frisörer & nagelfixare.
Mycket smidigt när man inte hade någon barnvagn med sig då endel frisörsalonger har bökiga trappor vid entrén.
När Mackan åkte iväg på fotbollsträning så traskade Vilma och jag upp till Forsbergs för att säga hejdå (och lämna ett par byxor som kom i H&M beställningen idag, de satt inte kanon så de fick åka tillbaka) till moster som ska åka till Lyon ett par dagar på affärsresa.


Morsan, vad är detta förnåt?

Euuuh, inte gott!


Titta, jag är på G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback