Träning, träning och så lite mer träning

2011-02-23 @ 21:20:34

Efter lunch så gick Vilma och jag ut i kylan -12..brr! Men vi var påpälsade så det gick ingen nöd på oss.
Vi tittade in på mitt jobb inne i stan och sa hej, pratade lite strunt och så spana vi på rean.
Vilma fick en ny bok.
Gissa hur mycket jag tycker om dig
När M kom hem så gick jag iväg och mötte upp Lina för att köra lite gym.
När jag kom hem så var maten klar! (lyxigt)
Efter maten så åkte M iväg på fotbollsträning och jag tog tag i diskberget.
När Vilma somnade vid 19:30 så tog jag fram hantlarna och körde lite..måste ju krama ur musklerna helt :p haha
Vilma har med tränat idag (tränar dagligen) ;) hihi
Hon tränar på att lära sig krypa...hon är just nu på ruta 1 men det tar sig dag för dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback