Fullspäckad helg

2011-02-15 @ 11:39:54

Den här helgen har varit fullspäckad med roliga saker så det har inte funnits tid till nåt bloggande.
Men för er som väntat så kommer här en helguppdatering:

I fredags var Mackan iväg på whiskymässa med jobbet, Emma & Lina kom hit och sällskapade mig och Vilma.
Vi bakade kladdiga chokladmuffins och tittade på Sex and the city 2.
 
Sex and the City 2 Poster

I lördags började jag dagen med ett Body pump pass på Actic med Lina & Stoffe.
När jag kom hem så åkte M iväg till Friskis & Svettis för ett träningspass ihop med fotbollslaget.
När han kom hem så lagade vi lite mat, sen åkte han iväg på lagfest med fotbollslaget,  men han kom hem igen vid 17-snåret för vid 18:30 kom våran skjuts som skulle ta oss till Skyttecentrum
 där Manges 25-årsfest skulle hållas.
Det bjöds på god mat, liveuppträdande och mycket skratt =)
Vilmas snälla farmor & farfar kom hit och tog hand om Vilma så både M och jag kunde gå =)
Tack snälla!!



Vi blev inte så sena, vi va hemma vid 23.30.
Som småbarnsförälder orkar man inte va ute så sent ...
...satt och gäspade redan vid 21.00 :p haha

I söndags var vi på babysim.
Vilma gillar verkligen att bada, hon plaskar, "pratar", simmar, och skrattar för fullt.
Supermysigt att se.

Efter babysimmet blev det veckohandling på Maxi.

Igår höll Vilma och jag oss inne, -15 kändes lite fööör kallt för att gå ut.
Så vi lekte och busade inne hela dagen.
När M kom hem (han jobbade fulldag igår, de va några man kort på jobbet...)
så gick jag och postade några Traderavinster.
M´s fotbollsträning va inställd igår p.g.a halka så efter kvällsmaten smet jag iväg till
Feelgood för ett Body pump pass =)

Just nu ligger Vilma och sover, när hon vaknar blir det lite lunch sen ska vi
nog gå ut en sväng. Idag är det bara -7 ute.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback