Våran torsdag

2011-02-17 @ 21:35:54

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Sablar vad fint det är att ha syster med familj i trappuppgången bredvid.
Vilma och jag gick upp tid strax efter 17:30 för lek, bus, mys, jag bollade lite bröllopsidéer med syrran!
Mackan åkte iväg på träning vid 17:30 eller de skulle testa/se ut nya fotbollskläder m.m och sen var det träning mellan 19-21 så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem.
När vi kom ner från syster vid 19:30 så fick Vilma lite kvällsgröt och sen slockna hon på nån minut. Trött tjej.
Vad har vi styrt med annars idag: Vilmas morfar ringde vid lunch och berättade att skrivaren han köpte igår funkade finfint, han var på väg till sin verkstad för lite lunch så vi bjöd in honom till oss så åt vi lunch ihop.
Sen undrade Linus och Skorpan om vi ville ta en promenad med dem och det ville vi självklart.

Imorgon ska Vilma och jag besöka Tornby.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback