Vårjacka

2011-02-23 @ 12:17:34

Redan onsdag, sweet!
Det innebär att jag ska iväg och träna sen när M kommer hem från jobbet.
Idag blir det gym på Actic med Lina!
Måndag och tisdag har bara swischat förbi, vi har inte gjort nåt speciellt. Varit på stan, gått promenader, postat lite Traderavinster...M jobbade heldag i måndags för de skulle ha personalmöte vid 16:30 så slapp han åka fram och tillbaka. Så han slutade vid 14:30 igår istället så då tog vi en kort sväng på stan.
Tanken va att vi skulle gå till Delikatessbutiken men de stängde 15.00 så det sket sig.
Men vi fick nåt uträttat på stan iaf, Vilma fick en vårjacka.
Trillade ju ner en 30% kupong i brevlådan igår,
 så då kände jag att jag fick köpa den som jag gått och spanat på ett tag ;)


M hade fotbollsträning igårkväll så Vilma och jag hängde uppe hos kusinvitamin.
Vilma har precis vaknat från sin förmiddagslur så det blir lunch snart och en tur på stan efter det.
Måste ju spana in årets bokrea ju!
Har ju noll koll på årets rea eftersom jag är mammaledig ;)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback