CheckCheckCheck

2011-01-19 @ 21:41:46

Onsdag idag, onsdag är min träningsdag! När Mackan klev in genom dörren vid 16:50 så klev jag ut genom dörren för att möta upp Lina för ett Body Pump pass på Actic 17.20. Kände mig stark idag så det åkte på lite mer vikt på benböj! Inga problem!! Nu laddar jag inför kommande onsdagspass ;)
Vilma och jag tog sovmorgon till 9:00 idag, inget ovanligt egentligen ;)
Våran dag har bestått av bus, lek, skratt, promenad och ett kvällsbad.
Vilma fick bada med mig när jag kom hem ifrån träningen.
Vid 20:00 sa Vilma tack och godnatt för idag, så nu sitter Mackan och spelar tv-spel och jag sitter och surfar runt på alltmöjligt.
Det går framåt i min bröllopsplanering (Mackan är inte så delaktig....hahaha, så han får helt enkelt nöja sig med det som blir :P ) prästen än nu prel.bokad, fotograf är bokad, toastmaster/toastmadame är tillfrågade varav den ena redan tackat ja. Det rullar på...är peppad inför bröllopsklänningsprovandet med min kära syster!

Snart är det läggdags, ska bara invänta att mina Tradera-auktioner går ut.


Kommentarer

Postat av: Stina

Det är så himla roligt att ni ska gifta er! Är så glad för er skull! Ni är ju som gjorda för varann!

Och det är så mysigt att läsa om Vilmas utveckling. Man längtar allt efter en egen liten plutt, det gör man ;) Hehe.

Saknar dej!

Kram kram

2011-01-20 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback