Fredag

2011-01-21 @ 15:00:52

Igår va Vilma och jag hurtiga, vi tog en långpromenad till Markus jobb och hälsade på och åt lite mellis, sen traskade vi hemåt igen =) Kanonväder, solsken och blå himmel.
Vi ska strax gå ut en sväng, har suttit och väntat på att det ska sluta snöa men det verkar inte som det vill göra det så nu ger vi oss ut.
På förmiddagen/dagen så har Vilma och jag moppat golven, dammsugit, plockat undan, duschat alla växter, börjat tvätta så vi slipper styra med det ikväll.
Nu väntar vi på att pappa Markus ska sluta jobbet (om ca 2 timmar) så vi kan börja med fredagsmyset ;)
Nu har våran andra toastmaster/toastmadame tackat ja! Känner på mig att det här kan bli riktigt bra =) =)

Min kalender kom hem i brevlådan för några dagar sen. Finare framsida får man leta efter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback