Uppbokade =)

2011-01-04 @ 11:19:24

I söndags spelade Mackan Boren cup och va borta från 08:30 - 16:45.
Vilma och jag tog en härlig promenad ihop med Linus och Skorpan som också va ensamma då syrran jobbade.
Igårmorse vid 10:15 hade vi tid på Bvc för läkarundersökning. Läkaren sa att det va en fin tjej (stolt mamma)
Allt såg bra ut :)

Vikt 6/12 : 6180g
Vikt igår: 6420g
+/-: +240g

Längd 6/12 : 62cm
Längd igår: 63.5cm
+/-: + 1.5cm

När Mackan kom hem för att följa med till Bvc så då jobbade han till 13:00 istället för 12:00 men när han kom hem så styrde vi mot Tornby för att fixa en sak på IKEA och sen veckohandling på Maxi.
Sprang ner en snabbis på stan när vi kom hem ifrån tornby, är i stort behov av nya jeans då jag bara har ett par som passar och nu börjar jag tröttna på dem :P haha Blev ett par nya ifrån JC, strl 24/32!! Innan jag va gravid hade jag 26/32, 25/32 men de är förstora nu :/ Så nu är jag nere på 24/32....
På kvällskvisten kom Skorpan & Linus ner och busade lite...jag smet iväg och tränade ihop med Lina, Emma & Sarah. Sarah och jag testade Bodypump på Actic, Emma och Lina guidade oss runt...Nu återstår att se om vi blir kvar på Feelgood eller om vi byter till Actic :)

Såhär snygg blev Vilma när hon lånade Linus glasögon igårkväll:


Ikväll är vi bortbjudna på mat hos Tobias & Åsa :)
På torsdag kommer Marcus & David hit på besök.
På fredag har vi bjudit hit Lovisa & Milla på tacos.
Någon dag ska vi ut till Holmetorp och hälsa på, Markus bror med familj kommer och hälsar på i trettondagshelgen.
På söndagkväll har Mackan upptaktsmöte med fotbollen.
Måndagmorgon 10/1 åker M till Sthlm för sthil-kurs och kommer hem tisdagkväll.

Just nu försöker jag söva om min skrutt som "bara" sovit 50 min nu på förmiddagen men ser ut som jag får plocka upp henne då hon bara ligger och "pratar" där inne :P
Tänkte att vi skulle gå ut på en liten promenad efter lunch men just nu snöar det :/


Kommentarer

Postat av: Petra

Så söt hon blev i glasögon. :-)

Visst är det härligt när de små liven växer som de ska?

2011-01-04 @ 20:54:44
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback