Laddad

2011-01-26 @ 16:48:05

Vilma sover en liten eftermiddagslur och jag sitter och väntar på att Markus ska komma hem ifrån jobbet så jag kan gå iväg och köra bodypump! Tyvärr får jag klara mig själv idag då ingen av mina träningskompanjoner kan. Men det ska nog gå bra, jag stod som nr 7 i kön på att få en plats...trodde inte jag skulle få det så va inställd på att köra gym men fick plats så nu blir det bodypump. Laddad! En vecka sen sist...

Vilma slocknade kl 19:00 för andra kvällen i rad. (och sov till kl 08:30-09:00 med ett nappinstopp i måndagsnatt vid 06:30)
Så när Mackan åkte iväg på fotbollsträning igårkväll strax efter kl 19 så va det lugnt och skönt här hemma :P haha Jag tog tag i Vilmas fotoalbum och satt och klistrade in lite bilder, så nu är alla bilder insatta och idag beställde jag nya kort.....lite kort ifrån i julas bl.a.
När Mackan kom hem ifrån träningen så blev det kladdkaka och ett avsnitt av solsidan =)

Idag har Vilma och jag tagit en långpromenad med Lina runt Stångån, jisses vad kallt det va...brr.
Himla hurtigt av oss och mycket trevligt att träffa Lina och prata lite skit ;)

Nehe, dags o dra sig mot Actic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback