Måndag igen....

2011-01-31 @ 12:39:34

Det har varit full rulle även denna helg.....
I fredagskväll bjöd Forsbergs upp på tacos, mycket smarrigt (jag skulle kunna äta tacos 7 dagar/veckan)!
Dresscode för kvällen var gråa mysbyxor, är det fredagsmys så är det!
Mackan och Limpan mekade badrumsfläkt och bästa syster försökte redan ut mina "bröllopsproblem"...

I lördags fick jag lite sovmorgon! Yay! Mackan gick upp och åt frukost med Vilma och busade massor tills det att det va dags för Vilmas förmiddagslur, då la han ner henne bredvid mig i sängen så sov vi sött ;) Mackan åkte iväg och tvättade bilen och handlade lite på Maxi. När han kom hem så blev det frukost med färska frallor, mums.
Jag kilade iväg och solade, när jag kom hem så åkte Mackan iväg på fotbollsträning och när han kom hem därifrån så kilade jag ner på stan en snabbis, tanken var att jag skulle springa in på Makeupstore och Guld & Silver men de fick för sig att stänga kl 15:00 på lördagar och jag va nere strax efter 15....typiskt!
När jag kom hem fixade vi lite käk, baconlindad fläskytterfilé med hasselbackspotatis, sallad, vitlöksbröd och bearnaisesås! Mumsfilibabba! Linus och Skorpan tittade passande förbi när maten var klar så Linus fick sig en tallrik också och Vilma bjöd på sin mat till Skorpan =) Vi är så himla snälla här nere i A:t :p haha
Strax efter 18 styrde vi bilen mot Stoffe som hade födelsedagsfest.




I söndags började vi med babysim, sen hem och käka lite och Vilma tog sig en liten "eftermatenlur", satte igång två maskiner tvätt, styrde bilen mot Cupolen och bröllopsmässan och avslutade med ett Maxibesök.


Vi har även sett klart säsong 1 av Solsidan och kommit ifatt med det som visats på tv så nu kan vi sitta bänkade framför tv:n kl 20:00 varje söndag.
Samt sett filmerna Knight and Day & Crank:high Voltage
Knight and Day PosterCrank: High Voltage Poster

Det var våran helg gott folk!
Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Postat av: Sarah

Oj... vilken helg! Själv hann man bara med två turer till jobbet och ett bodypump pass. =o)



PUSS!!

2011-01-31 @ 20:26:05
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback