Fynd & fredagstaco

2011-01-09 @ 10:58:47

Här kommer en liten uppdatering, har inte hunnit med det de senaste dagarna...
Mackan tog ledigt i fredags så vi har fått 4 dagar ledigt ihop :)
Vi tog en liten tur på stan och kom hem med nya handdukar, badlakan från Hemtex och en lila duk från Åhléns.
Jag hittade en tunika för halva priset på Gina Tricot (kan ha varit det första jag köpt på mellanrea någonsin om man bortser ifrån barnkläderna jag köpte till Vilma förra veckan, har aldrig hittat nåt på rean...) samt ett par nya jeans :) Nu har jag två par jeans som sitter bra!! Yay!!
Förra veckans rea-fynd till Vilma:

Fynden på Polarn&Pyret

Fynden på H&M (fast den vita med blommor köpte jag för ordinariepris men den kostade bara 49.50)

Fyndet på Lindex

Mina fynd igår:



'
                                                                               
                                    

På kvällskvisten kom Lovisa, Johan & Milla över på lite tacos.
Mycket trevligt att träffa dem, blir ju tyvärr inte så ofta, vi får se till och ändra på det ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback