Promenad i Trädgårsföreningen

2011-01-09 @ 22:36:36

Gudars så skönt det har varit att ha haft 4 lediga dagar ihop :) Imorgonbitti åker Mackan till Sthlm för del 2 av stihlkursen, han kommer hem tisdagkväll så Vilma och jag får klara oss på egen hand måndag & tisdag.
Idag har vi haft en lugn och skön dag, när Vilma sov sin förmiddagslur så slappa Mackan och jag i soffan framför tv:n. Efter lunch tog vi en uppfriskande promenad genom Trädgårdsföreningen. Vi tog med oss vår julklapp-systemkameran- och testade lite.

När vi kom hem därifrån så fixa Mackan lite käk och jag roade mig med tvättstugan.
Vid 16.30 åkte Mackan iväg på "fotbollsmöte", Vilma och jag var hemma och busade och sjöng lite.
Vid 19.30 kom Mackan hem och med sig hade han pizza :) :) Sweeet!
Just nu ligger Vilma och sover (sedan 19:45) Mackan spelar tv-spel (han spelar online med Jens så de sitter och pratar med varandra i sina headset, det låter lite roligt) jag ska krypa ner i sängen nu och läsa en "Allt om bröllop" tidning.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, var det Vilma som tog puss-bilden? =oD

2011-01-09 @ 23:43:01

Postat av: Maria

Jajjemen,det var det! Det ska börjas i tid ;) haha

2011-01-11 @ 10:21:50
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback