Maxi Cosi

2011-07-18 @ 23:11:22

Första semesterdagen och Mackan låter mig få sovmorgon till 09.30 (blev en sen kväll för mig igår + sovit dåligt inatt)!! MEN det ösregnar ute :( Va f*n....och resten av veckan ser likadan ut, regn, rusk, blixt och dunder...)
Kul, vart är solen, värmen, det fina vädret....Hallå jag har semester nu!!
Vi hade tvättstugan på förmiddagen, strax innan 14 kom syrran ner så åkte vi till Helles för att lägga upp min klänning ( Tack för sällskapet sis ♥), när jag kom hem sov Vilma sin eftermiddagslur. Vi passade på att beställa lite kort (som vi tänkt göra lääääänge, sist jag pysslade med Vilmas fotoalbum va efter nyår :( )
Efter kvällsmaten drog vi en snabbis till Babyproffsen, Vilma fick en ny bilbarnstol (med förhoppningar om att hon kanske ska börja tycka om att åka bil, i dagsläget är det det värsta som finns.....)

Mackan dumpade oss vid dörren och åkte vidare till fotbollsträningen (jajjemen, nu börjas det igen....)
Vilma och jag fick en inbjudan upp till Forsbergs och det tackar man ju inte nej till.
Så vi har varit däruppe och busat och Skorpan bjussade så snällt på lite kvällsgröt.

Just det, här kommer en bild på Vilmas nya regnställ:

Tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback