1 dag kvar !

2011-07-12 @ 16:45:25

I söndags va det full rulle också. På förmiddagen hängde vi med Forsbergarna i lekparken.
Här kommer lite bilder som jag snodde ifrån syrrans blogg:


Sen hem för lite förmiddagslur.
Vid lunch åkte vi ut till Holmetorp och hälsade på, Anna & Benny va på besök nämligen.
Sen hem för lite eftermiddagslur och sen vidare till Landeryds kyrka för möte med kantorn.
Vi är sjukt nöjda med in och utgångsmusik!!!
Sen förbi ICA för lite veckohandling och sen hem.

I måndags jobbade jag 10-18 sen hem och slängde i mig lite käk för att sedan traska ner till
Feelgood för att köra ett efterlängtat Body pump pass. 3 veckor sen sist, det kändes kan man säga.
Så är det när man är envis och ska köra med samma vikter som sist :P

I tisdags va jag ledig, på schemat stod picknick med min efterlängtade vän Cissi med pojkvän och hund!
Kanonmysigt att få sitta på en filt och prata lite skit.

I onsdags och torsdags jobbade jag 10-18.
När jag kom hem från jobbet i torsdags så va Tobbe & Åsa här :)
Vi bjöd på hemmagjord pizza och de bjöd på sitt fina sällskap
+ att jag fick en försenad födelsedagspresent, ett jättefint halsband!

I fredags va jag ledig, Mackan jobbade halvdag sen uträttade vi några ärenden.
Bokade tid för uppläggning av min klänning, beställde blommor m.m
Vi åkte förbi morfars (Vilmas morfar) verkstad och åt lite mellis.
Sen hem för en liten eftermiddagslur, sen ner på stan för att spana på regnkläder och stövlar.

Vilma fick ett par gummistövlar.


Och jag fick ett par gummistövlar.

Vilma fick även ett regnställ, bild kommer!

Idag har jag jobbat 10-17, Mackan och Vilma kom och hälsade på mig på eftermiddagen :)
Vilma åt sin kvällsmat på mitt jobb och så fort jag slutat jobba så åkte vi och handlade på Maxi.
Ikväll har vi pysslat lite med bröllopsplaneringen.....

Nu är det läggdags!
Sista jobbdagen imorgon, sen 4 veckors semester!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback