Mulen tisdag...

2011-06-14 @ 11:30:50

...och jag ska snart åka till jobbet. Jag jobbar 13-20 idag vilket innebär att Markus jobbar 7-12.
Så han kommer hem snart, då åker jag till jobbet.
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, jobbade i fre, lör & sön. Markus spelade fotbollsmatch i söndagskväll, så när jag kom hem så var Vilmas farmor här och tog hand om Vilma.
Vi har pysslat lite med vårt vigselprogram under helgen...
Både Markus och jag va lediga igår=familjetid. Vi uträttade lite ärenden på bl.a Ikano/Ikea/Maxi.
På kvällen körde jag nya bodypump passet, vilket resulterar i en jäkla träningsvärk i rumpan idag! (sånt gillar vi)
Utfallslåten va inte att leka med...damn den visste vart den satt!

Vilma ligger och sover sin förmiddagslur just nu, jag har passat på att maila lite till vår präst och till cateringsfirman, ska se om jag hinner ringa ett samtal till våran kantor innan Vilma vaknar.

Resten av veckan ser ut såhär:
Onsdag: Jobbar 10-18
Torsdag: Jobbar 10-18 (Markus har fotbollsmatch på kvällen)
Fredag: Jobbar 13-20 (Ska smaka på våran bröllopsmeny på kvällen)
Lördag: Ledig, titta på bröllopet som är i Trädgårdsföreningen
Söndag: Ledig, husvisning

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Cissipissipäronpung

Hur var husvisningen förresten? Fint?

2011-06-20 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback