Här kommer varsågoda

2011-06-09 @ 10:57:44

Får nästan skämmas för denna dåliga uppdatering... :/
Aahja, vi kör väl en liten sammanfattning på vad som hänt sen sist.

1/6= Ledig. Body pump!
2/6= Jobba 11-17
3/6= Jobba 13-20
4/6 Ledig. Body pump! Njöt av det fina vädret ute i Holmetorp.
5/6= Ledig. Maxi,IKEA, Mackan meka med Audin, Parkhäng med familjen + Lovisa :)
6/6= Ledig. Vilma flyttade in i sitt rum! Step 30 min + core
7/6= Jobba 10-18
8/6= Ledig. Konsultation hos frisören. Parkhäng med familjen + Forsbergarna.
Mackan va iväg med jobbet på kvällen, Vilma & Skorpan hängde i gäng på kvällen.
9/6=Ledig, har inte några planer för dagen, vi får se vad som händer.

Här kommer lite bilder:

Vilma visar lördagens outfit.

Badar ute hos farmor & farfar.

Pappa, har du nåt spännande i din plånbok?

Jag tror jag ser nåt nere på botten....

Vilma hänger vid poolen....

Nehe, nu ska jag passa på att läsa lite i min senaste inköpta bröllopstidning medans Vilma sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback