Beslutsångest...

2011-03-30 @ 16:14:10

♥Testade lite olika inställningar på kameran igår.
Ska försöka lära mig att ta bra bilder.
Fick en fotobok (även systemkameran!! )av Mackan i julklapp, har redan läst den en gång
men har nu börjat om från början i den....skam den som ger sig :P



Mackan tog ut sin halva pappadag igår istället för i måndags.
Så när han kom hem från jobbet så åkte syrran och jag ut till Helles i Hjulsbro för
att prova brudklänningar. Sen in till stan för att prova en klänning på Bröllopshuset.
Nu har jag kommit så långt att det står mellan 2 klänningar, har sollrat bort ett par stycken.
Gaaaah, kan inte bestämma mig. Jag gillar båda!! Hjälp mig någon!!
Syrran är grym som "provabrudklänningsassistent", fotar, rättar till släp, sätter på mig skorna, kommer med bra frågor, kunde inte haft ett bättre smakråd med mig! ♥
Undra om hon kan bestämma vilken klänning jag ska välja? :P Fast jag vet redan vilken hon tycker ;)

Idag har Vilma och jag vart på stan med Emma och fixat en present till Lina. Check!
Vilma och jag har även fixat klart de andra presenterna, så nu är allt klart! Check!

Just nu ligger Vilma och sover sin eftermiddagslur, jag inväntar Mackan så jag kan gå iväg och träna sen.
Tyvärr får jag inget sällskap idag men det ska nog gå ändå ;)




Kommentarer

Postat av: Anna

Fina bilder sis! Ett sant nöje att hjälpa dig det vet du!

2011-03-30 @ 22:10:45
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback