En dag kvar...

2011-03-24 @ 16:11:44

...sen är det äntligen fredag! Ser verkligen fram emot helgen, det enda som är inbokat är fotbollsmatch och babysim! :) Ska se om vi kanske kan börja spåna lite på våra festprogram i helgen....

Jag fick plats på body pump passet på Feelgood igår, release av body pump 77 va det också!!
Och gissa om jag blev glad när jag såg Sarah i omklädningsrummet! Sarah vid min sida och release, kan inte blir bättre!!  :D
Träningsvärken kommer sakta smygandes i ryggen, den låten va inte att leka med.... Frågan är om man någonsin kan lägga på nån extravikt på den?!

Vilma fick en liten peng av farmor när hon va här igår. Så idag gick Vilma och jag ner på stan för att se om de fått in något nytt ;)
Vi fick med oss två pyjamaser hem, dags att gå upp en strl snart.

Den ena kostade 119:- och den andra 79:- och så hade jag en rabattkupong. (köpte man barnkläder för 150:- fick man 50:- rabatt) Men när jag tittade på kvittot så hade jag fått BÅDA för 79:- + 50:- rabatt!
Inte mig emot ;)
På eftermiddagen tittade Vilmas farmor förbi en kortis med en väninna.
Vilma fick en jättesöt mössa från Polarn&Pyret. Tack snälla!


Nu ligger Vilma och sover sin eftermiddagslur och jag sitter och slappar vid datorn.
Snart kommer Mackan hem från jobbet, då blir det matlagning.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback