Går in i vecka 12...

2011-03-22 @ 11:30:25

... så va det ny vecka igen. Jisses vad veckorna springer iväg...inte långt kvar tills jag börjar jobba ju.
I söndags var det babysim som vanligt, avslutning på andra terminen (Grodan)
Men nästa termin fortsätter redan nu på söndag så Vilma behöver inte vänta så länge på att få bada.
När vi kom hem från babysimmet så tittade Fam Forsberg förbi, ville kramas lite med födelsedagsbarnet! Dagen till ära fick jag byta blöja på henne ;) haha
På eftermiddagen tittade Milla förbi (va tänkt att Martin också skulle komma förbi men det är en mycket upptagen man :p) Milla fixade det sista med våra inbjudningskort, sen tittade vi på när LHC förlorade hockeyn, Vilma somnade gott den kvällen efter all bus & lek med Milla ♥


Igår rastade Lina oss en sväng runt Stångån =)
Tack!
Det behövdes, jag kände mig lite sliten i både kropp och knopp igår.
Bästa Forsbergarna bjöd upp mig och Vilma på lite bus och lek igår kväll,
precis lagom när Mackan åkte iväg på träning!
Är så himla glad att jag har dem i trappuppgången bredvid! ♥
Vilma fick testa Skorpans födelsedagspresent.

Inte blev det bättre av att det va måndag och jag har hela veckan framför mig...
Idag jobbar Mackan, efter jobbet så har de jobbmöte så han kommer hem sent ikväll, blir en lång dag för mig.
Men allt går :)

När Vilma vaknat ifrån sin förmiddagslur och vi ätit lunch så ska vi ut och njuta av det superfina vädret!!
+13 grader visar våran termometer....i skuggan!
Vårjackor på!!
Kanske kanske får vi sällskap av Lina...

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback